Gyakori kérdések

Ki vásárolhat az áruházban?
A HamaBolt web áruházban megrendelést csak regisztrált felhasználók adhatnak fel.

Miért kell regisztrálnom?
Az áruházban csak regisztrált felhasználók vásárolhatnak annak érdekében, hogy mindenkor a legmagasabb színvonalon tudjuk kiszolgálni igényeit. Telefonon vagy szabad szöveges megrendeléseket nem áll módunkban elfogadni, mivel az félreértéseket eredményezhet. A regisztráció során csak azokat a lényeges adatokat kérjük el, amelyekre a megrendelt termék megfelelő kiszállításához szükséges. A regisztráció folyamata egyszerű, és mindössze néhány percet vesz igénybe. A sikeres regisztrációt követően azonnal vásárolhat. A Regisztráció linkre kattintva érhető el a regisztrációs adatlap, amelyet valós adatokkal kitöltve kérjük elküldeni. Tévesen, vagy hiányosan megadott adatok felesleges plusz kiadásokkal járhatnak, amely mindkét fél számára nem várt kellemetlenséget okozhat.
A regisztrációs adatlap elküldését követően a korábban megadott e-mail címre a vásárláshoz szükséges jelszót tartalmazó automatikus válaszértesítést küld rendszerünk. Amennyiben 10 percen belül nem kap válaszlevelet a belépéshez szükséges jelszavával, nézze meg a levélszemetet (spam), végső esetben írjon az címre.

Fontos, hogy az azonosítót és a jelszót csak illetékesek ismerjék és használhassák! Tartsa biztonságos helyen, és ha olyan számítógépen dolgozik, amit mások is használnak, ne engedélyezze a böngészőjének, hogy tárolja bejelentkezési adatait.

Mikor kapom meg az árut?
Cégünk a HAMA Kereskedelmi Kft. teljes kínálatát forgalmazza. Tapasztalatunk szerint szinte minden árut azonnal raktárról tudunk szállítani, így nem szükséges telefonon érdeklődnie a szállítási határidővel kapcsolatban. Egyszerűen adja fel rendelést, kollégánk rövididőn belül keresni fogja. Ha valami fontos közlendője lenne, azt a megjegyzés rovatban azonnal közölheti velünk.

Lemondhatom-e a rendelés?
Igen, amennyiben nem elfogadható Ön számára a szállítási határidő, rendelés kollégánknál írásban és telefonon is lemondhatja.

Panaszom van, kihez forduljak?
Problémája esetén kérjük írjon levelet az címre, kollégánk feltétlen keresni fogja.

Jótállás
Minden HAMA termék mellé alap szolgáltatásként egy éves garancia jár. Márkától függően a jótállás időtartama hossza is lehet az alábbiak szerint:
SanDisk memóriák: 2 év, 5 év, 10 év terméktől függően